SOCIAL MEDIA BOOK TAG

social_media

Încă o leapșa super interesantă din partea Jurnalului unei cititoare.

TWITTER: Cea mai scurtă carte dintre preferatele tale.

Șoareci și oameni. Am citit cartea asta în 3 ore dacă îmi aduc bine aminte și m-a emoționat profund.

178334301eAfUsw

FACEBOOK: O carte pe care toată lumea te-a presat să o citești.

Sub aceesși stea. Și nu regret că am făcut-o :))

2542

TUMBLR: O carte pe care ai citit-o înainte să fie cool.

Ummm, nu știu. Eragon, poate. Se pune?

coperta_123_big

MYSPACE: O carte despre care nu îți amintești dacă ți-a plăcut sau nu.

…și la sfârșit a mai rămas coșmarul. Îmi amintesc despre ea că m-a lăsat destul de nedumerit, ceea ce mi s-a părut ciudat pentru că eu fie iubesc cărțile pe care le citesc, fie le urăsc. Da, știu că nu e un răspuns 100% potrivit, dar nu mi s-a întâmplat până acum să uit dacă o carte mi-a plăcut sau nu.

1783424yZ95Gq55

INSTAGRAM: O carte care a fost atât de frumoasă încât a trebuit să îi faci o fotografie.

Stăpânul inelelor. Am ediția de buzunar din 2010 și e absolut superbă.

coperta_2244_big

YOUTUBE: O carte care ți-ai dori să devină film.

Regatul umbrelor. Serios, ar fi prea tare!

2594_0cbcf97c

GOODREADS: O carte pe care o recomanzi tuturor.

Hoțul de cărți. Se vede din recenzia mea cât de greu mi-am găsit cuvintele ca să o descriu. Citiți cartea asta!!!

1783258TNvT5QlS

Sunteți invitații mei să preluați această leapșa, e deosebit de amuzantă!

Un gând despre „SOCIAL MEDIA BOOK TAG

  1. Pingback: Leapşa: Social Media Book Tag | young and beautiful ~

Lasă un comentariu