Liebster Awards 2016

www-kirstiekinsblogs-co_-uk_

N-am mai răspuns de mult întrebărilor unui tag, iar nominalizarea aceasta a picat la fix. Îi mulțumesc Loredanei de la Literary Jungle pentru că m-a ajutat să scap de plictiseală! Iată care sunt regulile:

  • mulțumește-i persoanei care te-a nominalizat și menționează-i blogul;
  • listează regulile în postarea ta;
  • afișează premiile Liebster undeva pe blogul tău;
  • răspunde celor zece întrebări prevăzute de persoana care te-a nominalizat;
  • scrie zece lucruri random despre tine;
  • nominalizează 5-11 blog-uri și informează-le că au fost nominalizate;
  • asigură blogurile pe care le-ai nominalizat cu zece întrebări.

Cele 10 întrebări la care a trebuit să răspund sunt:

  1. Cu care personaj din cărțile citite de voi până acum vă identificați cel mai bine?

Amy din Fata dispărută, de Gillian Flynn. Glumesc, evident 😀 Nu știu, nu am stat să mă gândesc la acest lucru. Să zicem Neville Longbottom, din Harry Potter.

  1. Care este locul vostru preferat de lectură?

Patul, deși de câteva luni citesc aproape exclusiv la birou, într-un scaun destul de incomod.

  1. Ce carte pe care ați citit-o v-a lăsat un gust amar?

Magicienii, de Lev Grossman.

  1. Vă place să citiți detalii despre viața unui autor atunci când îi citiți cărțile?

Nu neapărat. Dar, dacă îmi place foarte, foarte mult o anumită carte, intru în stalker mode și caut pe net cât mai multe informații despre autor 😀

  1. Ce ar trebui să conțină un roman grafic ca să vă capteze atenția?

Până acum cred că am citit… 0 romane grafice (shame on me!), însă cred că cel mai important detaliu, în afara poveștii, e grafica – sau ilustrațile, cum preferați. Așa că, pentru ca un roman grafic să-mi capteze atenția trebuie să vină cu ceva nou și/sau inedit dpdv vizual.

  1. Care este cartea voastră preferată din întreaga lume? Doar un singur titlu.

Nu pot alege una singură! 😦

  1. Cafea sau ceai, alături de o carte bună?

De obicei încerc să evit cafeaua, așa că aleg ceaiul.

  1. Cu ce frecvență cumpărați cărți?

Acum m-am mai liniștit, dar înainte cumpăram de cel puțin două ori pe lună.

  1. Aveți prieteni sau rude care citesc la fel de mult ca voi? Sau care citesc, și atât?

Nope, din păcate nu.

  1. Care este genul vostru preferat?

FANTASY!!!

10 chestii random despre mine:

– îmi place la nebunie să fac de mâncare și, de curând, cochetez cu gândul de a urma un curs de gătit;

gtrhtdnmjf

– în acest moment sunt obsedat de Orphan Black (dacă nu ați văzut serialul, ce mai așteptați?);

cosima

– urăsc ploaia;

stitch-crying-in-the-rain-with-super-alien-sadness

– nu sunt tocmai cel mai mare fan al pisicilor (#DogsForLife);

frewtgydhjfk

– când eram mic obișnuiam să aprind toate becurile din casă atunci când mergeam la baie, de teamă ca nu cumva să dau nas în nas, pe hol, cu Dumnezeu știe ce monstru îngrozitor;

tumblr_mzzdjw5uel1sid03ho1_500

– sunt imun la filmele horror;

srdfg

– vârcolacii și dragonii sunt creaturile de legendă care mă fascinează cel mai mult;

tumblr_static_5jdxbgknapc8ckwg804ww0k88

– primul volum Harry Potter pe care l-am citit a fost Prizonierul din Azkaban (da, am început cu al treilea volum);

books-chamber-of-secrets-deathly-hallows-gif-goblet-of-fire-favim-com-372939

– uneori mă simt teribil de curajos și port haine negre vara;

tumblr_mon1jdmswh1svpguyo1_250

in love with pizza forever.

tumblr_n39b4zuoea1tuoubno1_500

Dau și eu mai departe această leapșa unor oameni faini: Rox, Cori, Roxi, Simona și Alexa.

Și… întrebările la care va trebui să răspundeți:

  1. Ce roman v-a influențat cel mai mult?
  2. Ascultați muzică atunci când citiți?
  3. Dacă ați putea fi un personaj, nu contează din ce carte, care ar fi acela și de ce?
  4. Urmăriți, de obicei, filmul înainte să citiți cartea sau invers?
  5. Dacă tot am adus în discuție filmele, ce roman/nuvelă v-ar plăcea să fie transpus pe marele ecran?
  6. Inventați un supererou a cărui putere să aibă legătură cu lumea cărților 😀
  7. Descrieți următoarele cărți/serii folosind numele unor preparate culinare: Jocurile foamei, Harry Potter, Cântec de gheață și foc, Carrie, Grisha, De veghe în lanul de secară.
  8. Cum luptați cu boala cunoscută drept „reading slump”?
  9. Narațiune subiectivă sau obiectivă?
  10. Folosind 3 cuvinte, descrțieți cartea voastră preferată.

2 gânduri despre „Liebster Awards 2016

  1. Argh, îmi pare rău că n-am avut mai multă creativitate la alegerea întrebărilor, întrebările tale mă fac invidioasă!! :)) A, și e ciudat dacă eu și acum mai aprind luminile pe hol până să ajung la baie? :)) Urăsc întunericul ăla tăcut, din miez de noapte. Brrr…

Lasă un comentariu