SĂ COLORĂM #1: ANIMALE FANTASTICE ȘI UNDE LE POȚI GĂSI

De când a început toată nebunia asta cu cărțile de colorat pentru adulți mi-a tot stat gândul să-mi cumpăr și eu una și să văd dacă sunt într-atât de terapeutice pe cât se zice. Totuși, nu am fost prea inspirat atunci când mi-am achiziționat două cărticele apărute cu un ziar, de care am fost cât se poate de dezamăgit  (ilustrații prea simple, exagerat de mult negru, etc.) așa că le-am uitat într-un colț prăfuit al bibliotecii. Apoi am văzut frumusețea asta…

20161212_160723

Nu știu de ce, dar cred că am fost printre puținii fani HP care nu a așteptat cu sufletul la gură noul film. Dar asta a fost un lucru bun, pentru că mi-a plăcut la nebunie, mult mai mult față de cât mă așteptam, și imediat după ce l-am văzut am știut ce aveam de făcut: să iau cartea de mai sus și să încep să colorez 😀

20161212_160808

Animale fantastice și unde le poți găsi s-a dovedit a fi alegerea perfectă pentru un începător în ale cărților de colorat, așa cum sunt eu. Ilustrațiile nu sunt extraordinar de complexe, gradul de dificultate fiind astfel unul moderat, însă au un farmec aparte. Majoritatea reprezintă scene din film ori obiecte din recuzită sau poate chiar concept art pentru unele lucruri și a fost de-a dreptul magic să le pot da viață așa cum mi-a trecut prin cap!

20161212_161249

Mulțumesc grupului editorial Art pentru ocazia de a-mi lăsa amprenta asupra universului magic creat de J.K Rowling. Puteți găsi cartea aici, dar și în celelalte librării online.

Un gând despre „SĂ COLORĂM #1: ANIMALE FANTASTICE ȘI UNDE LE POȚI GĂSI

  1. Nu stiam ca exista carti de colorat si pentru… adulti. Eu intotdeauna le-am asociat cu copiii… in fine. Am invatat ceva nou 😀
    „Animale fantastice si unde le poti gasi”… recunosc ca inca nu am citit cartea, dar filmul a fost fantastic! Mi-a placut mult!

Lasă un răspuns

