CONCURS PÂNĂ NE VOM REVEDEA…!

banner-pana-ne-vom-revedea.png

Dacă recenzia de săptămâna trecută v-a făcut curioși în legătură cu noul titlu din colecția Leda Edge, împreună cu grupul editorial Corint, dau startul unui nou concurs al cărui premiu constă  într-un exemplar din romanul Până ne vom revedea… 😀

Pentru a participa la concurs trebuie să:

  • fiți abonat al blogului;
  • dați like paginii de Facebook Leda Edge;
  • dați share postării, astfel încât să audă cât mai multă lume de concurs;
  • scrieți un comentariu cu adresa de mail/user-ul WordPress folosit pentru abonare + link-ul către postarea de pe pagina voastră de Facebook unde ați dat share concursului + răspundeți în câteva rânduri la întrebarea: dacă ați ajunge în apropierea unei anomalii temporale, cu ce personalitate din trecut v-ar plăcea să purtați o conversație?

Concursul se încheie marți, 01.11.2016, iar câștigătorul va fi ales prin intermediul random.org și va fi anunțat miercuri, 02.11.2016, printr-un update la această postare. Mult succes!

UPDATE: Concursul s-a încheiat, iar câștigătorul este *zgomot de tobe* horade! Te rog să-mi trimiți datele tale pe mail (razvan_timar@yahoo.com) sau printr-un mesaj pe Facebook până luni, 7.11.2016. În cazul în care nu primesc niciun mesaj/mail, voi fi nevoit să aleg alt câștigător. Vă mulțumesc tuturor pentru participare 😀

11 gânduri despre „CONCURS PÂNĂ NE VOM REVEDEA…!

  1. Mi-ar placea sa intalnesc multe personalitati din trecut, dar cred ca cel mai mult mi-ar placea sa il cunosc pe Alexandru cel Mare. Mi se pare o personalitate impresionanta a istoriei si care aproape la varsta mea cucerise Orientul apropiat si ajunsese pana la India. Pacat ca a murit la 32 de ani, viitorul si lumea ar fi aratat altfel acum…

    User: emageorgiana2112
    Share: https://www.facebook.com/ema.georgiana1985/posts/1140584879351777?pnref=story

  2. Chiar n-am idee daca sunt abonata cu mail-ul sau cu contul de wordpress, dar stiu sigur ca-s abonata. Ti le dau pe amandoua. Mail: andreeadragan98. WordPress: reeahree.
    Share: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=681412195359222&id=100004713421647&pnref=story
    FB: Andreea c. Dragan

    Imi doresc enooorm sa intalnesc multe personalitati istorice. Mi-e imposibil sa aleg. Vreau s-o vad pe Sissi, pentru ca sunt curioasa cum se purta ea zi de zi. Imi doresc s-o vad pe Anne Boleyn, pentru ca nu se stie nici pana azi cum arata cu exactitate si imi doresc sa aflu cum arata iubirea lui Henry al VIII-lea. Imi doresc s-o cunosc pe Ecaterina cea Mare, pentru ca a fost o mana de fier si pentru ca, chiar daca nu avea sange rus in vene, a fost o imparateasa excelenta si o adevarata rusoaica, si lista continua.

  3. Interesanta si in acelasi timp provocatoare intrebarea concursului…
    Sunt convins ca fiecare dintre noi avem mai multe personalitati,mai mult sau mai putin celebre. despre care vrem sa cunoastem mai multe, decat ce ne-a ldezvaluit istoria pana in prezent.
    Pentru mine, un om despre care as vrea sa cunosc cat mai multe si mai amanuntit, ar fi genialul Leonardo da Vinci, pentru inca cred, ca mai exista lucrari ale savantului, ce nu au fost descoperite…
    Email: horatiu_concurs@yahoo.com
    Like FB: Horatiu Gabriel
    Share FB: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1610014509302460&id=100008817796862

  4. Share: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=895646940535271&id=100002699190145
    Fb: Narcisa Elena Clipa
    Follow: narcisa.clipa@yahoo.com

    Cred ca mi-ar placea sa il intalnesc pe Hitler. Mi se pare o mare personalitate a istoriei, chiar daca nu va fi o amintire placuta, va ramane un exemplu de asa nu. Eu sunt insa impresionata de faptul ca si-a depasit conditia, a reusit sa scape de saracia din copilarie si a ajuns conducatorul unei tari atat de puternice. Era ambitios si mi-as fi dorit sa isi fi manifestat aceasta ambitie intr-un mod constructiv. Mi-ar placea sa pot purta o conversatie cu dansul, sa descopar mai multe despre dansul.

  5. Urmaresc blogul cu iuliavictorita
    Share: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=364923380522613&id=100010148622186&pnref=story

    Daca as avea posibilitatea, mi-ar placea sa vorbesc cu Albert Einstein. Imi doresc sa cunosc acel om cu o inteligenta extraordinara, acel om care a schimbat atat de mult fizica si toate stiintele exacte pe pamant. Si cred ca as profita de ocazie sa ii spun ca parcursul lui pe acest pamant n-a fost in zadar, n-a ramas neobservat, nu a fost uitat.

Lasă un răspuns

