CONCURS ARHIVISTA WASP!

banner-arhivista-wasp

Dacă recenzia de ieri v-a făcut curioși în legătură cu noul roman din colecția Leda Edge, astăzi vă invit la un nou concurs sponsorizat de grupul editorial Corint, astfel încât un fericit câștigător va avea șansa să o însoțească pe Arhivista Wasp în tenebroasa lume a stafiilor imaginată de autoarea Nicole Kornher-Stace 😀

Pentru a participa la concurs trebuie să:

  • fiți abonat al blogului;
  • dați like paginii de Facebook Leda Edge;
  • dați share postării, astfel încât să audă cât mai multă lume de concurs;
  • scrieți un comentariu cu adresa de mail/user-ul WordPress folosit pentru abonare + link-ul către postarea de pe pagina voastră de Facebook unde ați dat share concursului + răspundeți în câteva rânduri la întrebarea: dacă ați da întâmplător peste stafia unei persoane dintr-o altă epocă și ați putea să-i puneți o singură întrebare, care ar fi aceasta?

Concursul se încheie marți, 06.09.2016, iar câștigătorul va fi ales prin intermediul random.org și va fi anunțat miercuri, 07.09.2016, printr-un update la această postare. Mult succes!

UPDATE: Concursul s-a încheiat… de ceva vreme, iar câștigătorul este *zgomot de tobe* Simona Stavăr! Te rog să-mi trimiți datele tale pe mail (razvan_timar@yahoo.com) sau printr-un mesaj pe Facebook până luni, 26.09.2016. Îmi cer mii de scuze pentru întârziere, promit că nu se va mai repeta și, ca să mă revanșez, o să dau startul unui nou concurs. Premiul pus la bătaie? Un exemplar din NERVE: Adevăr sau Provocare!

23 de gânduri despre „CONCURS ARHIVISTA WASP!

  1. Tiii, ce mă bucur că organizezi concursul ăsta! 😀 Am dat follow blog-ului cu adresa loredana.adriana@gmail.com, pe Facebook am dat share aici: https://www.facebook.com/loredana.adriana.m/posts/10210897765266781?pnref=story, am dat share și pe Twitter aici: https://twitter.com/anaderol/status/769124556867006464, iar dacă aș putea pune o întrebare unei stafii a unei persoane din altă epocă, aș întreba-o: cât de des vă spălați, la ce interval de timp? :)))) Am și eu piticii mei, ce vrei. 😀

  2. Pingback: CONCURS NERVE: ADEVĂR SAU PROVOCARE! | răzvan's bookshelf

  3. Multumesc mult mult mult pentru carte! De-abia astept s-o citesc ❤ Am trimis datele pe e-mail. Daca nu le-ai primit, te rog sa ma anunti 🙂

Lasă un răspuns

