NOU ÎN BIBLIOTECA MEA #6 (DECEMBRIE 2015 & IANUARIE 2016)

Salutare și bine v-am găsit (cu întârziere, ce-i drept) la un nou bookhaul. În continuare vă voi prezenta cărțile și filmele pe care le-am adunat în lunile decembrie 2015 și ianuarie 2016 – motivele pentru care am ales să fac un articol combinat pentru cele două luni sunt: am ținut neapărat să nu fac un nou articol fără să fi pus ghearele pe cele două volume din Capcana (mulțumesc din nou, Simona!) și pe Toate sfârșiturile sunt la fel (mersi fain, Andrei), dar și pentru că luna trecută am fost destul de ocupat cu sesiunea și marea nesfârșită de teme și proiecte care a acompaniat-o. Dar m-am lungit prea mult cu vorba. Să începem!

De la editura Trei am primit un colet surpriză la începutul lui decembrie, colet în care se „ascundea” următorul volum:

2016-02-07 13.26.00

Am fost vrăjit de trailerul filmului, așa că nu am stat pe gânduri și mi-am comandat cartea de cum a apărut pe site-ul editurii. Iar coperta… m-aș putea holba la ea ore în șir (nu că aș fi făcut-o, nu, nu, nu).

2016-02-07 13.26.20

Următoarele cărți le-am primit ca sponsorizare din partea editurii Trei.

Minți întunecate a fost unul dintre romanele pe care am așteptat cu nerăbdare să le citesc, dar mi-a luat două săptămâni să o fac. Începutul a fost mișto, la fel și ultimele 80-100 de pagini, dar restul… Mult. Prea. Lent.

2016-02-07 13.27.40

Nu o să spun despre următoarea carte decât că e perfectă. Citiți-o neapărat!

2016-02-07 13.27.27

Pe când îmi pregăteam lista cu titlurile pe care urma să le cer pentru recenzie, am fost lovit de o dorință ciudată, ca o foame, pentru un roman YA care să mă facă să plâng. Așa că, după ce am citit câteva recenzii, am ajuns în apropierea unor… locuri minunate 😉

2016-02-07 13.27.09

Urmează să apară un serial pe care îl voi urmări cu siguranță, chit că Shailene Woodley mi-e super antipatică, dar mai înainte vreau să citesc cartea (despre care am auzit doar lucruri bune).

2016-02-07 13.26.53

Am văzut ecranizarea originală acum mulți ani și am adorat-o, iar acum, că tot a apărut mult așteptatul volum 4, am zis că ar fi timpul să citesc celebra serie a lui Stieg Larsson. Prima parte e destul de intimidantă; următoarele sunt și mai și.

2016-02-07 13.26.40

Din partea librăriei online Libris am primit…

2016-02-07 13.27.55

OMG, OMG, OMG. Anul trecut am acceptat Provocarea, anul acesta am picat în Capcană… sper să nu mai dureze mult până să fiu nevoit să fac o Alegere. Fără îndoială, una dintre cele mai bune serii fantasy autohtone (și devine din ce în ca mai mișto cu fiecare volum, asta v-o garantez).

2016-02-07 13.28.26

Un alt colet surpriză din partea editurii Trei mi-a adus Încă o zi (asta a sunat mai ciudat decât plănuiam). Din câte am citit din descriere, este povestea din Zi după zi (care mi-a plăcut foarte mult) spusă din perspectiva lui Rhiannon, lucru care nu mă face să-mi doresc cu nerăbdare să o citesc.

2016-02-07 13.28.46

Ultima carte de luna trecută, dar cu siguranță nu cea din urmă, este Toate sfârșiturile sunt la fel, scrisă de „colegul” de blogosferă Andrei Cioată. Abia aștept să o citesc; știu că o să fie ceva deosebit.

2016-02-07 13.28.59

La capitolul filme, lunile decembrie și ianuarie au fost mai sărace, dar nu mă plâng – am reușit să-mi iau Ant-Man. Îmi mai lipsește doar The Incredible Hulk ca să am colecția completă Marvel Cinematic Universe.

2016-02-07 13.29.20

Mi-a plăcut Matt Damon în Marțianul, iar filmele lui Neil Blomkamp (District 9 și Chappie) mi-au plăcut foarte, foarte mult. Așa că mi-am zis „why not?” și am luat DVD-ul de pe raft.

2016-02-07 13.29.36

Știți promoția „cumpără două cutii de Pringles și primești un film HD?”. Ei bine, am trecut într-o zi prin Carrefour, cu gândul să-mi iau ceva de ronțăit, și mi-au sărit în ochi pachetele de Pringles. Inițial, m-am gandit că e vorba de un cod pe care să-l folosești ca să descarci un film, dar nu. Filmul HD promis e, de fapt, un DVD.

2016-02-07 13.30.02

Poza de grup:

2016-02-07 13.31.31

Pe luna viitoare!

9 gânduri despre „NOU ÎN BIBLIOTECA MEA #6 (DECEMBRIE 2015 & IANUARIE 2016)

  1. Abia aștept să îți răscolesc lumea minunată prin care reușești să ne împărtășești ceea ce citești și vizionezi. Și da, recunosc e prima oară când alerg printre rânduri fără să găsesc ceea ce am pierdut; în schimb 3 titluri mi-au atras atenția în mod deosebit. Le voi achiziționa curând. (:

  2. Cu mare drag. Eu nu sper, sunt sigură. 😀
    Cele 3 titluri:
    „Altfel…și totuși Alice” pronunțând de-a lungul vieții „Marile minciuni nevinovate”, dar sperând la „Încă o zi” din acel „altfel” al ei. (:

Lasă un răspuns

