REMINDS ME… TAG

reminds-me

Am primit acest tag din partea Loredanei M. (mii de scuze pentru întârziere, dar… sesiune) căreia îi mulțumesc foarte mult pentru nominalizare – chiar mi-a fost dor de o leapșa. Să începem! 😀

Iată care sunt regulile:

 – amintește în articol persoana care te-a provocat la TAG.

 – pentru fiecare „amintire” propusă alege câte o carte citită și argumentează în câteva cuvinte.

 – dacă nicio carte citită nu corespunde unei „amintiri”, poți alege una din cărțile pe care dorești să le citești, dar să precizezi acest aspect.

 – găsește alte 5 sau 10 „amintiri” (cât te ține inspirația).

 – lipește eticheta pe alte 5 sau 10 bloguri (provoacă mai departe).

Și… întrebările:

  1. O carte care îți amintește de copilărie.

Pe lângă atlasele pe care le împrumutam de la bibliotecă și cărțile cu basme (românești sau nu), Fram, ursul polar îmi aduce aminte de perioada în care nu prea citeam, iar faptul că am „dat gata” o carte de 200 și ceva de pagini în două zile era ceva de lăudat (și m-am lăudat cu asta, oh da!).

fram-ursul-polar

  1. O carte care îți amintește de școală.

Baltagul, ewww. Nu m-am prea omorât cu lectura pe când eram la școală, dar într-un an (cred că înainte de a șaptea) m-am încăpățânat să citesc ceva din programa școlară, am ales Baltagul și… oh, God, the regrets!

baltagul

  1. O carte care îți amintește de mâncare.

Aici voi alege seria Harry Potter. Știu că pare puțin ciudat, dar cei care au citit-o știu prea bine cât de apetisante erau mâncărurile de la Hogwarts sau cele pregătite de doamna Weasley (și cum ne făcea J.K. Rowling să salivăm la fiecare banchet de început de an).

colectia-pachet-harry-potter

  1. O carte care îți amintește de vacanță.

Nu mi-e rușine să recunosc: am citit Twilight și chiar mi-a plăcut. Bine, poate că acum aș privi întraga serie ceva mai critic, dar și-a făcut job-ul și a reînsuflețit pofta de citit după ultimul volum din HP. Îmi amintesc de primul volum, și cum l-am citit într-una dintre acele vacanțe dintre semestre, dar și de Zori de zi, pe care am avut norocul să pun mâinile în vacanța de vară, într-o perioadă în care ploile păreau să nu se mai oprească.

zori-de-zi

  1. O carte care îți amintește de o carte.

O să trișez puțin și o să aleg o carte pe care nu am citit-o, dar pe care nici nu vreau să o citesc. Știu că probabil o să-mi sară lumea-n cap, dar eu de fiecare dată când aud de Divergent nu mă pot abține să nu mă gândesc la Jocurile foamei. Sorry.

divergent

  1. O carte care îți amintește de sărbători.

O poveste haiosă, doar din cauză că am citit-o de Paști, anul trecut 😀

o-poveste-haioasa

  1. O carte care îți amintește de o țară asiatică (și ce țară).

Cum nu am citit chiar atât de mulți autori asiatici, o să aleg Pădurea norvegiană a lui Haruki Murakami. Ah, și îmi amintește de Japonia (duuuh!).

padurea-norvegiana

  1. O carte care îți amintește să iubești.

Daneza. Mi-a plăcut că, în ciuda faptului că ar fi putut foarte bine să se axeze pe elementele controversate ale vieții lui Lili Elbe (până la urmă, a fost printre primele persoane care a trecut printr-o operație de schimbare de sex), autorul a ales să scrie o carte despre dragostea nemărginită dintre Einar/Lili și Greta.

daneza

  1. O carte care îți amintește că trebuie să faci o schimbare.

Jocurile foamei? Dar sunt prea leneș pentru a mă mișca din fața calculatorului, darămite să stârnesc o revoluție, so…

jocurile_foamei

  1. O carte care îți amintește de tine.

Cartea mea, Atins de întuneric, pe care sper să o public cât mai repede.

Penultima regulă spune așa „găsește alte 5 sau 10 «amintiri» (cât te ține inspirația)”. 5 să fie!

– o carte care îți amitește de pizza;

– o carte care îți amintește de un film (fără ecranizări);

– o carte care îți amintește de matematică (câh!);

– o carte care îți amintește de istorie;

– o carte care îți amintește de un joc video (din nou, fără jocuri video inspirate din cărți).

Dacă mai e cineva care nu a răspuns la întrebările astea… sunteți invitații mei 😀

2 gânduri despre „REMINDS ME… TAG

  1. Ai văzut filmul ”Daneza”? Eu da, m-am uitat înainte să-mi iau cartea, dar abia aștept să pun mâna pe carte, dacă spui că relevă relația dintre Einar și Greta. Plus, coperta asta e genială!

    • Daaa! L-am văzut de cum a apărut… pe net 😀 Aștept cuminte și varianta HD, ca să-l revizionez. Relația dintre cei doi este conturată foarte fain, ba chiar aș spune că e „vedeta” romanului. La copertă m-am holbat ore-n șir după ce am primit cartea și încă o mai admir din când în când, e pur și simplu superbă.

Lasă un răspuns

