NOU ÎN BIBLIOTECA MEA #5 (NOIEMBRIE 2015)

Ce am adunat în luna noiembrie 😀

Primele două cărți au venit într-un colet surpriză din partea editurii Trei, iar acesta sunt: a doua parte din trilogia Endgame, Cheia cerului. Cum nu mi-a plăcut foarte mult Convocarea, nu sunt chiar atât de entuziasmat să citesc Cheia cerului. Am pus-o deoparte și cred că voi aștepta să apară și ultimul volum pentru a face un maraton.

2015-12-06 13.26.50

Chemarea monstrului, de Patrick Ness. Cartea mea preferată de anul acesta. Citiți-o, merită!

2015-12-06 13.27.17

Radu Găvan a fost foarte drăguț și mi-a trimis o copie a noului său roman, Neverland, cu tot cu autograf. Dacă vreți să ieșiți din zona voastră de confort, cărțile lui Radu sunt perfecte!

2015-12-06 13.28.05

Următoarele cărți le-am primit de la bookblog.ro pentru recenzie. Evanghelia după Lucifer am ales-o datorită titlului. Serios, cum să-i reziști? P.S: coperta e nașpaaa!

2015-12-06 13.28.20

De foarte multă vreme am zis că o să-i mai dau o șansă lui Stephen King, dat fiind faptul că nu am reușit să-mi fac o părere foarte clară despre stilul lui. Din păcate, Mr. Mercedes nu a fost de prea mare ajutor.

2015-12-06 13.28.34

Am auzit foarte multe lucruri bune și foarte bune despre Anotimpul pumnalelor și abia aștept să o citesc 😀

2015-12-06 13.28.47

Descrierea m-a intrigat, iar coperta mi se pare genială. Malad, de Alexandru Voicescu.

2015-12-06 13.29.08

Încă o carte pe care am vrut să o citesc după ce am văzut filmul. Bine, poate că The Theory of Everything nu a fost făcut după această carte, dar asta nu prea contează 😉

2015-12-06 13.29.23

Din nou, am auzit numai lucruri bune despre Sârme și portocali. Curiozitatea a omorât pisica, știu, dar nu m-am putut abține.

2015-12-06 13.29.36

Observați cumva un trend? Încă o carte pe care am ales-o pe baza recenziilor extrem de favorabile. Plus că am înțeles că e un must read pentru orice iubitor de animale.

2015-12-06 13.29.48

Ultima, dar nu cea din urmă, Anamneza mi-a făcut cu ochiul prin intermediul acestei minunate coperți și a titlului… ciudățel.

2015-12-06 13.30.12

Urmează o carte tare dragă mie. Fram, ursul polar a fost prima carte pe care am citit-o și, cum înainte nu aveam grijă de ele, iar exemplarul meu din romanul lui Cezar Petrescu a ajuns cel mai probabil în foc, a trebuit să-mi cumpăr ediția aceasta minunată pentru a o adăuga în bibliotecă.

2015-12-06 13.30.36

Recolta de Black Friday 2015: Orașul bântuit, de Stephen King, mi-a fost recomandat de nenumărate ori. Un monstru de carte!

2015-12-06 13.30.53

Am așteptat luni întregi să citesc An Ember in the Ashes (refuz să pronunț titlul odios al ediției noastre), dar s-a meritat. În sfârșit o carte care își merită hype-ul!

2015-12-06 13.31.11

Chiar acum citesc Marțianul și, cu toate că pe alocuri traducerea scârțâie (se simte foarte clar unde autorul a folosit cuvinte licențioase, iar traducătoarea a ales să se cam ducă pe copcă 😉 ), mi se pare de-a dreptul genială și foarte, foarte amuzantă. Nu mă așteptam la asta, sincer!

2015-12-06 13.31.41

Celelalte volume ale trilogiei mă așteaptă de mai bine de un an. În sfârșit pot citi povestea lui Eve cap-coadă 😀

2015-12-06 13.32.12

Simona, this better be amazing! 😉

2015-12-06 13.32.26

Deși am o relație love-hate cu seria Temeraire, sunt curios cum va evolua povestea dragonului.

2015-12-06 13.32.44

Pentru că… licență 😦

2015-12-06 13.32.58

Mi-a plăcut foarte mult Șoareci și oameni și vreau să mai citesc cărți scrise de Steinbeck.

2015-12-06 13.33.10

Neapărat trebuie să-mi completez colecția Cronicile Wardstone. Îmi mai lipsesc 5 + cartea cu povestiri despre vrăjitoare.

2015-12-06 13.33.44

Filmele pe care le-am cumpărat luna aceasta: 22 Jump Street – prima parte mi s-a părut destul de meh, dar aceasta mi-a plăcut foarte mult.

2015-12-06 13.34.16

Am auzit doar că acest film ar fi încă o reușită de-a lui Hawke. Sunt chiar curios de produsul final.

2015-12-06 13.34.34

Încă un film care mi-a plăcut la nebunie. Amuzant, plin de acțiune și cu efecte speciale foarte bine realizate.

2015-12-06 13.34.48

Și acum, poza de grup:

2015-12-06 09.54.18

Pe luna viitoare!

6 gânduri despre „NOU ÎN BIBLIOTECA MEA #5 (NOIEMBRIE 2015)

  1. Fain Hellboy si 22 jump street – am inceput cu sfarsitul 🙂 O multime de carti interesante ai prezentat… Simona m-a tentat si pe mine cu Brett si acum mi-astept cumintica coletul 🙂 Endgame – o multime am auzit despre… dar nu m-am incumetat pana acum sa mi-o iau… poate cand o fi seria completa… Eve e interesanta seria, am citit-o si eu zilele acestea… ca si tine, am asteptat sa fie completa 🙂 De romanul lui Radu Gavan am auzit iar o multime de lucruri bune – sper sa o citesc si eu, macar in 2016 ca pe anul acesta s-au dus fondurile pt carti 😀 Fram e si preferatul meu din copilarie… Stephen King mie imi place, contrar genurilor pe care le citesc de obicei… An Amber in the Ashes, am citit in original… diferenta enorma la coperta si titlu, dar ce sa-i facem… oricum, tare bun romanul… Martianul sunt curioasa in privinta lui – filmul l-am vazut… Blestemul vraciului – o serie care mi-a placut enorm… Ufff, si mai ai tu alte multe carti pe acolo de trecut la TBR ;))

    • S-o luăm pe rând :)) Daaa, Hellboy e tare mișto! Acum trebuie să fac cumva și să găsesc și continuarea :)) La cât de fain vorbește Simona despre cărțile lui Brett, e imposibil să reziști; revin și eu cu o părere după ce o citesc. Endgame e… meh; cred că dacă nu ar fi fost vorba de acel premiu fabulos nimeni nu ar fi băgat în seamă cărțile astea. Abia aștept să citesc Eve, am auzit atât de multe lucruri bune despre trilogia asta. Radu Găvan scrie tare frumos, merită din plin să-i citești cărțile. Sper să apuc să recitesc Fram până la sfârșitul anului, ca să văd cum o să-mi pară acum cartea 😀 Mă tentează și pe mine să-mi iau An Ember in the Ashes în engleză; traducerea în română (nu doar a titlului) e destul de puerilă. Marțianul e tare fain, dar nu știu dacă o să mai aibă același farmec după ce ai văzut filmul :/

Lasă un răspuns

