CONCURS „CAVALERUL CELOR ȘAPTE REGATE”

concurs

Cavaleri din Westeros, adunați-vă. Cu sprijinul librăriei online Libris, căreia îi mulțumesc foarte mult pentru tot sprijinul acordat, un nou concurs se va desfășura pe blog în următoarele 2 săptămâni. Premiul? Un exemplar din Cavalerul celor șapte regate, volumul ce strânge lalolată nuvelele cu Dunk și Egg: Cavalerul rătăcitor, Sabia jurată și Cavalerul misteros. Tot ce trebuie să faceți pentru a participa este să  să urmați cei 3 pași:

  1. Să fiți abonați ai blogului.
  2. Să dați like paginii de Facebook Libris.
  3. Scrieți un comentariu în care să lăsați adresa de mail/user-ul wordpress folosit pentru abonare și răspundeți la următoarea întrebare: „De ce vreți să citiți Cavalerul celor șapte regate?”.

Câștigătorul va fi ales prin random.org și va fi anunțat vineri, 06.11.2015.

29 de gânduri despre „CONCURS „CAVALERUL CELOR ȘAPTE REGATE”

  1. Imi doresc sa citesc cartea deoarece dețin si primul volum din seria urzeala tronurilor.inc nu mi.am făcut curaj sa citesc seria..așa ca ar fi un bun început… Si oricare carte scrisa de Martin e geniala

  2. imi doresc sa citesc aceasta carte deoarece descrierea ma atrage foarte mult, iar autorul acesteia este foarte apreciat de care fanii genului fantasy

  3. „Cavalerul celor sapte regate” reda actiunea din Westeros dinaintea intamplarilor din Cantec de gheata si foc. Cum seria lui George R R Martin este foarte buna si serialul la fel de bun, mor de nerabdare sa aflu care au fost actiunile care au dus la ceea ce se intampla in Cantec de gheata si foc. 🙂 Multumesc pentru sansa de a o castiga!

    Urmaresc blogul cu emageorgiana2112.
    Cred ca eram deja abonata cu email insideovi2005@yahoo.com inainte sa imi fac cont pe gravatar.

  4. Urmaresc blogul cu contul: stefaniabercaru.
    Imi place serialul Game of Thrones si seria Cantec de gheata si foc. Imi doresc cartea pentru a afla ce s-a intamplat inainte de actiunea din film si serie. Multumesc!
    Like fb: Stefania Bercaru

  5. Imi doresc cartea pentru ca Martin scrie excelent si pentru ca sunt mare fana a seriei Cantec de gheata si foc. Totul e superb la cartile lui, de la font, la coperta si idei si personaje si te lasa fara cuvint. Pentru ca la fiecare propozitie iti tii respiratia, indiferent daca e o lupta sau cineva bea doar apa, ca doar poate sa moara si din asta. Cum sa nu-ti doresti sa citesti asa ceva?!

  6. Deşi în mod normal aş vrea să citesc această carte pentru că acţiunea are loc într-un univers fascinant şi pentru că pare o poveste tare interesantă, acum, sincer, vreau să o citesc ca să sufăr mai puţin până apare cartea a şasea şi pentru că ar fi bine să mai am şi altceva de citit în afară de capitolul de pe blogul lui George pe care aproape l-am învîţat pe dinafară.
    Urmăresc blogul cu acest cont de wordpress.

  7. Email: horatiu_concurs@yahoo.com
    Imi doresc sa citesc acest volum, datorita faptului ca actiunea prezentata, precede povestirile din seria „Cantec de gheata si foc”, prin urmare este interesant de urmarit ce se intampla in jurul Tronului de Fier din Westeros, cu un secol inaintea aparitiei „piticului” Tyrion Lannister, a „bastardului” Jon Snow sau a printesei Daenerys Targaryen.

  8. Pingback: NOU ÎN BIBLIOTECA MEA #4 (OCTOMBRIE 2015) | răzvan's bookshelf

Lasă un răspuns

