INVAZIE EXTRATERESTRĂ DUPĂ MODELUL COPY/PASTE

al-cincilea-val

TITLU: Al cincilea val (Al cincilea val #1)

AUTOR: Rick Yancey

PUBLICAT DE: Editura YoungArt

DESCRIERE: O invazie extraterestră distruge omenirea în patru Valuri succesive de nenorociri. Dar Al Cincilea Val este cel mai periculos, pentru că de data asta puţinii pământeni rămaşi în viaţă nu ştiu nici măcar ce îi ameninţă, cu atât mai puţin cum să înfrunte pericolul. Cassie, o adolescentă curajoasă de 16 ani, are o singură dorinţă: să îşi salveze frăţiorul – iar pentru asta nu se dă în lături de la nimic.  Înaintea atacului, Ben Parish era un băiat obişnuit, dintr-un liceu obişnuit. Acum este soldat şi se vede obligat să aleagă între a avea încredere şi a deznădăjdui, între a se supune şi a se răzvrăti, între a-şi face datoria şi a-şi salva prietenii, între viaţă şi moarte. Romanul lui Rick Yancey este diferit de orice carte sau film despre extratereştri la care vă puteţi gândi. Al Cincilea Val este cu mult mai înspăimântător. Poate pentru că pare atât de plauzibil. Mai aproape de noi decât am vrea să credem. Un roman fascinant, îndrăzneţ, o capodoperă a SF-ului modern.

RECENZIE:

Atunci când o carte este foarte hype-uită în străinătate, fie pe bloguri sau pe booktube, și se anunță publicarea ei în română, o foarte mică parte din mine începe să se agite și să se îngrijoreze că nu o să-mi fie pe plac sau, în cel mai rău caz, că o s-o detest. De foarte multe ori am pățit să încep un roman în culmea entuziasmului, bazându-mă pe recenziile favorabile și procentajul mare de 5 steluțe de pe Goodreads, și să fiu dezamăgit în cel mai crunt mod cu putință. Am așteptat foarte, foarte, FOARTE multă vreme să citesc Al cincilea val, mai ales că urmează să apară și un film bazat pe romanul lui Rick Yancey, dar, după ce am terminat cartea, nu am rămas decât cu un gust amar și cu regretul că am pierdut timpul citind ceva deloc memorabil.

Continuarea vă așteaptă la un simplu click pe imaginea de mai jos  😀

bookblog.ro

Lasă un răspuns

