LUPTA CU PROPRIII DEMONI

exorcizat

TITLU: Exorcizat

AUTOR: Radu Găvan

PUBLICAT DE: Editura Herg Benet

DESCRIERE: În mijlocul unui oraş sufocant, un tânăr agent imobiliar, singur şi fără bani, se luptă cu disperare pentru supravieţuire. Răsăriţi deopotrivă din întunericul minţii sale şi din mizeria morală a societăţii corupte din jur, demonii din trecut se întâlnesc cu cei din prezent. Astfel, bătălia pentru păstrarea propriei umanităţi poate începe. Viu şi brutal, copleşitor din punct de vedere psihologic, Exorcizat este un rollercoaster ce străbate nemilos tenebrele minţii umane.

RECENZIE:

Cel mai mult m-a atras la Exorcizat coperta. Mi s-a părut genială în simplitatea ei și parcă îmi făcea cu ochiul. Rating-urile bune și foarte bune de pe Goodreads au fost și ele un factor decisiv și, împreună cu imboldul de curiozitate transmis de scurta descriere de pe spate, mi-am zis s-o fac. Mă așteptam, cumva, la o lectură diferită, care să mă scoată puțin din zona mea de confort, dar nimic nu m-a pregătit cu adevărat pentru ce aveam să descopăr ascuns între paginile cărții.

Continuarea vă așteaptă la un simplu click pe imaginea de mai jos  😀

bookblog.ro

Un gând despre „LUPTA CU PROPRIII DEMONI

  1. Pingback: NOU ÎN BIBLIOTECA MEA #1 (IULIE 2015) | răzvan's bookshelf

Lasă un comentariu