SUPRAVIEȚUIRE. ÎNDÂRJIRE. ÎMPĂCARE.

de_neinvins

TITLU: De neînvins

AUTOR: Laura Hillenbrand

PUBLICAT DE: Editura Corint

DESCRIERE: În copilărie, Louis Zamperini a fost un delincvent incorigibil. În adolescenţă, el şi-a orientat spiritul rebel spre atletism, descoperindu-şi un talent uimitor, care l-a dus la Jocurile Olimpice de la Berlin. După începerea celui de-Al Doilea Război Mondial, sportivul a devenit aviator. În luna mai a anului 1943, bombardierul său s-a prăbuşit în Oceanul Pacific şi Zamperini a supravieţuit pe o barcă de salvare vreme de 47 de zile. A urmat experienţa de coşmar a lagărelor japoneze pentru prizonieri de război. La limita rezistenţei, Zamperini a răspuns disperării cu ingeniozitate, suferinţelor cu speranţă, brutalităţilor cu revoltă. Soarta lui, triumfătoare şi tragică deopotrivă, avea să atârne de firul tot mai subţire al voinţei sale.

RECENZIE:

Nu mi-a plăcut niciodată istoria. Țin minte cum, atunci când eram mic, săream peste documentarele de pe Discovery în favoarea celor de pe Animal Planet. Nici la școală nu mi-am schimbat părerea. Multitudinea de ani și evenimente încă îmi mai dau bătăi de cap. Recunosc că am vrut să citesc De neînvins mai mult datorită filmului recent lansat și pe care îmi doream foarte mult să-l văd abia după ce voi fi lecturat biografia lui Louis Zamperini. Inițial, am fost intimidat de giganticul roman, dar, spre totala mea surprindere și încântare, am descoperit că temerile mele au fost nefondate și, ca dovadă a faptului că lectura a fost plăcută și fascinantă, am terminat cartea în 4 zile – un record personal.

Continuarea vă așteaptă la un simplu click pe imaginea de mai jos  😀

bookblog.ro

Lasă un răspuns

