R.I.P. 2014

2014 s-a încheiat (de ceva vreme…), așa că am acceptat provocarea lansată de Ghanda și am răspuns unor întrebări legate de anul ce tocmai a trecut. Le postez acum, pentru că următoarele 3 săptămâni se anunță de coșmar (un cuvânt: sesiune -_- )

rip2014

1) Care este cea mai fericită amintire din anul 2014?

Momentul când l-am primit pe mititelul ăsta:

2014-12-13 16.13.04

Îl cheamă Jonathan, acum are în jur de 5 luni (l-am primit în septembrie), e mai eficient decât o sonerie și, oricât de mult m-ar scoate din sărite uneori, nu pot să fiu supărat pe el.

2) Care e cel mai trist lucru care ţi s-a întamplat anul trecut?

Au fost unele momente mai grele pe care a trebuit să le depășesc, dar nu le pot numi chiar „triste”. Dacă stau să le compar cu nenorocirile care se întâmplă zi de zi în jurul nostru, chiar nu prea am de ce să mă plâng.

3) Care este cuvântul care rezumă cel mai bine anul care abia s-a încheiat?

Cred că REUȘITĂ – am scăpat cu bine de primul an de facultate și am terminat un proiect tare drag mie, care mi-a „consumat” ultimii 2 ani din viață.

4) Ce dorinţă ţi s-a împlinit anul trecut?

Niciuna, sincer :)))

5) Care este realizarea pe care nu vrei s-o uiţi?

Experiența prin care am trecut cât timp am lucrat la proiectul despre care vorbeam mai sus.

6) Câte cărţi ai citit anul trecut?

Cred că în jur de 30, nu mai țin minte exact numărul.

7) Care a fost cea mai bună carte citită în 2014?

Nu mă pot decide între Hoțul de cărți și Fata dispărută. Ambele au fost speciale: una m-a ținut cu sufletul la gură, iar celaltă m-a făcut să plâng ca un copilaș. Deci, da…

8) Dar autorul care te-a impresionat cel mai mult?

Cred că aici voi spune Markus Zusak.

9) Care e cel mai frumos citat pe care l-ai descoperit anul trecut?

„Nu știi nimic, Jon Snow!”, dar parcă sună mai bine în engleză…

you-know-nothing

10) Care carte citită anul trecut ţi-a displăcut/te-a dezamăgit cel mai tare?

nymphette_dark99 de Cristina Nemerovschi a fost una dintre cele mai oribile „cărți” citite de mine vreodată, iar cel mai mult m-a dezamăgit Carrie de Stephen King (mă așteptam la mai mult).

11) Care este cel mai bun film pe care l-ai văzut în 2014?

Oho, aici mă simt ca peștele în apă. Pentru mine, 2014 a fost un an în care am văzut multe filme bune, dar și câteva mai puțin bune. O să aleg 2 filme, așa cum am făcut și în cazul cărților, pentru că nu mă pot decide. Primul ar fi Dawn of the planet of the apes (am făcut și o mică recenzie aici), un blockbuster cum rar mai vezi în zilele noastre.

dawn-of-the-planet-of-the-apes

La egalitate cu acesta e How to train your dragon 2, una dintre cele mai bune animații văzute de mine, o continuare magnifică a primului film (sper să câștige și la Premiile Oscar, o merită).

how_to_train_your_dragon_2

12) Care este cea mai frumoasă melodie pe care ai descoperit-o în 2014?

Kodaline – All I Want

13) Regreţi ceva de anul trecut?

Ummm… nu.

14) Ce ai învăţat din experienţa adunată în anul care s-a încheiat?

Că răbdarea e printre cele mai importante virtuți.

Bonus: 15) Scrie o dorinţă pentru anul 2015.

Să îmi public romanul, Atins de Întuneric  😉

Dacă mai sunt persoane care nu au răspuns la întrebări, le invit să o facă.

Lasă un răspuns

