CÂȘTIGĂTORII CONCURSULUI ENDGAME

endgame-banner2

Au trecut cele 2 săptămâni și iată că a venit momentul să anunț câștigătorii concursului ENDGAME, organizat în parteneriat cu Editura Trei căreia îi mulțumesc din suflet pentru această oportunitate. Vreau să vă mulțumesc și vouă, celor care ați participat! Ca să nu mai lungim vorba, cei 3 câștigători ai cărților sunt Pufuleț Vorbăreț, Deya Andreea și Andrei Cioată. Aștept datele voastre (nume, prenume, adresă și cod poștal) într-un mail la adresa razvan_timar@yahoo.com sau printr-un mesaj privat pe Facebook până miercuri, 26.11.2014. În cazul în care nu voi primi datele voastre până atunci, voi fi nevoit să aleg alți câștigători.

10 gânduri despre „CÂȘTIGĂTORII CONCURSULUI ENDGAME

  1. Offf, au castigat aceleasi persoane ca si pe alte pagini :(. Speram sa mai am si eu vreo sansa…dar se pare ca unii au mult noroc si altii deloc…

      • N-am zis ca n-a fost random sau ca ai facut tu ceva. Spuneam doar ca Andrei si Pufulet au mai castigat-o pe alte bloguri, atat. Ati fost peste 10 bloguri care ati dat cate 3 carti, teoretic fiind aproximativ aceiasi participanti trebuia sa avem sanse aproape toti sa luam … si cred ca toti ne-o dorim foarte mult, fiind o carte diferita de restul.

  2. Salutare, Răzvan. Îți mulțumesc mult pentru premiu. Draga mea Ema, bună. Într-adevăr, ai dreptate, dar asta nu înseamnă că nu am dreptul să particip (și) la alte concursuri care au același premiu. Până la urmă, am îndeplintit tot ce se cere, nu-i așa? Poate, de ce nu, am să organizez și eu un concurs de genul, cu aceeași carte „diferită de restul” pe blogul meu. „Sorții au fost în favoarea mea”, pare-se. Mulțumesc, Răzvan, încă o dată, îți urmăresc blogul cu interes și faci o treabă super. Mă bucur enorm că am reușit să câștig această carte, știu o persoană care s-ar bucura enorm s-o citească alături de mine. Mult succes!
    Andrei Cioată

    • Draga Andrei, e intr-adevar dragut ca ajung cartile tot la blog-arii de carti, dar mai exista si alti oameni pasionati de lectura, atat am vrut sa zic, si nu mi se pare corect ca cineva sa castige in nu stiu cate locuri si altii deloc.
      Si ar fi dragut ca data viitoare sa nu mai incerci sa iesi in evidenta prin faptul ca ai si tu concursuri, nu cred ca pt acest concurs era important. Imi place blogul tau, dar nu mi se pare corect ca incerci sa castigi asa.

      PS: Daca acea persoana s-ar bucura enorm sa o citeasca alaturi de tine, o poate imprumuta pe a ta, nu crezi? 🙂

  3. Ema. Nu vreau să facem din acest topic un subiect de discuție, nu e frumos din partea noastră, la urma urmei, și dacă ești nemulțumită de un lucru, te rog să-mi spui asta… în privat! Nu îți dau dreătate, și acum să argumentez.
    1. Am respectat regulile concursului, iar atât timp cât nu s-a impus nicio regulă cum că „Cine a participat la un alt astfel de concurs pe alt blog, nu mai are voie să participe la un astfel de concurs”, am voie să particip la oricâte concursuri de genul doresc. Corect, nu? Corect.
    2. Am respectat regulile impuse de către Răzvan- organizatorul. Corect, nu? Corect.
    3. Drept care am avut șanse să câștig această carte. Corect, iarăși.
    4. Faptul că am câștigat-o, ei, bine, „așa mi-a fost dat”. (să citez vorbele celebre ale bătrânei din „Moara cu noroc”- puțin schimbate, ce-i drept.”
    Și, legat de post scriptum-ul tău: nu, nu cred; poate vreau să-i dăruiesc și ei o carte, nu crezi?
    Mă bucur că îți place blogul meu și îmi pare rău că intețiile-mi au fost greșit înțelese de către tine. (te rog să nu-mi înțelegi răspunsul cu un ton ironic, rău, am vrut doar să-ți spun cum a stat treaba).
    Succes! 🙂

  4. Vă rog, nu începeți să vă certați aici… Vă înțeleg pe amândoi, aveți fiecare dreptate în felul vostru. Ema, Andrei are tot dreptul din lume să participe la câte concursuri dorește, la fel ca și tine de altfel, la fel cum ai și tu dreptul să-și verși aici oful. Că s-a întâmplat să câștige pe mai multe bloguri, asta e partea a doua și nu mai ține de noi.

Lasă un răspuns

