SUMMER IN A BAG OF BOOKS

tag

Nu mi-a venit să cred când am văzut că am primit leapșa aceasta de la 3 persoane. 3!!! Aveți aici link-urile către blogurile Meduza blândă, Umbrele cărților și Jurnalul unei cititoare, ca să vedeți și alte răspunsuri la niște întrebări deosebit de interesante. Fără să ne mai lungim cu vorba, să-i dăm drumul.

Reguli:
 
– selectaţi în tag cărți citite recent (în ultimii 1-2 ani),
– incorporaţi în postare imaginea tag-ului,
-dați tag-ul mai departe.

1. DRUMUL CĂTRE MARE: o carte pe care ai așteptat de mult să o citești.

Eu sunt numărul patru de Pittacus Lore. Mi-a atras atenția încă de când a apărut, am uitat de ea pentru o vreme, iar pe la sfârșitul anului trecut am primit-o în urma unui schimb de cărți. Mi-au trebuit 6 luni ca să mă pot apuca de ea (plus cei 3 ani de când a apărut), dar așteptarea a meritat.

2. RĂSĂRIT DE SOARE: cartea la a cărei lectură abia așteptai să te întorci după ce te trezeai dimineața.

Întreaga sagă Cântec de gheață și foc a lui George R.R. Martin. Aveam atât de multe întrebări în legătură cu destinele personajelor încât abia așteptam să se crape de ziuă ca să pot relua lectura. Până acum am făcut recenzii primelor 2 volume: Urzeala tronurilor și Încleștarea regilor.

3. APUS DE SOARE: o carte pe care ai stat să o citești noaptea.

Cimitirul animalelor de Stephen King. Spre sfârșit, am fost atât de captivat de carte încât am rămas treaz mult după miezul nopții ca să o termin. Nu cred că a fost cea mai înțeleaptă alegere, dat fiind faptul că a doua zi trebuia să merg la muncă și că pe la sfârșit am dat peste o scenă cu adevărat înfiorătoare.

4.PERLA DIN SCOICĂ: o carte de la care nu aveai mari așteptări, dar pe care ai considerat-o excepțională după ce ai terminat-o.

Deși mi-a fost recomandată cu căldură, nu cred că mă așteptam ca Șoareci și oameni de John Steinbeck să-mi placă atât de mult, mai ales că nu sunt adeptul literaturii clasice. Dar, ce să vezi, am adorat-o :))

5. ARSURĂ DE SOARE: o carte care te-a enervat rău, cu care ai avut o experiență neplăcută.

Pfoai,  Nu plânge sub clar de lună de Heather Davis. Habar n-am cum de am reușit să citesc cartea asta…

6. VALURILE MĂRII: o carte care a fost multă vreme pe val și care ți-a plăcut și ție.

Sub aceeași stea de John Green. Multă vreme am crezut că e prea overrated cartea asta, dar mi-am schimbat opinia după ce am citit-o.

7. CANICULĂ: o carte care ți-a dat bătăi de cap, pe care ai citit-o greu.

Orașul îngerilor căzuți de Cassandra Clare. Nu mi-a venit să cred cât de mult a scăzut calitatea seriei după al treilea volum.

8. BRIZA MĂRII: o carte simplă, pe care o consideri lectura ideală pentru vacanță.

nymphette_dark99 de Cristina Nmerovschi. Se citește ușor, e la fel de ușor de înțeles, dar nici nu rămâi cu nimic după.

9. BRONZ: o carte care a lăsat o amprentă asupra ta.

Hoțul de cărți de Markus Zusak. E printre preferatele mele, o recomand oricui și de câte ori am ocazia. E perfectă.

10. VACANȚA DE VARĂ: o carte care ți-a plăcut mult, dar apoi ai regretat că ai terminat-o așa repede.

Regatul umbrelor, de Leigh Bardugo. În mare pentru că încă aștept cel de-al doilea volum.

Toată lumea e invitată să răspundă la cele 10 întrebări, fără excepție. Și, ca o notă de încheiere, fiți pe fază. Săptămâna aceasta urmează o surpriză 😀

2 gânduri despre „SUMMER IN A BAG OF BOOKS

Lasă un răspuns

